3e Workshop international Innovation, Culture et Tourisme

15 mars 2023 - 16 mars 2023

WICT 2

FRANÇAIS :

En collaboration avec le Centre de Recherche en Gestion des Organisations (CREGO) des Universités de Bourgogne, de Franche-Comté et de Haute-Alsace et en partenariat avec l’Association Internationale de Management des Arts et de la Culture (AIMAC), l’Association Française du Marketing (AFM) et l’Association Française de Management du Tourisme (AFMAT), TBS Education accueillera la 3ème édition du workshop international Innovation, Culture et Tourisme les 15 et 16 mars 2023 sur son campus de Toulouse, France.

Découvrez les dernières innovations de l’industrie Culture & Tourisme lors d’un atelier international de haut niveau les15 et 16 mars 2023. L’atelier est co-organisé par le Centre de Recherche CREGO en Sciences de l’Entreprise et de Gestion et le TBS Master of Science in Management of Activités culturelles et créatives.

Accéder à l’appel à communications (version française)

Rendez-vous sur : https://www.tbs-education.com/

ENGLISH :

In collaboration with the Center for Research in Management of Organizations (CREGO) of the Universities of Burgundy, Franche-Comté and Haute-Alsace and in partnership with the International Association for the Management of Arts and Culture (AIMAC), the French Association of Marketing (AFM) and the French Association of Tourism Management (AFMAT), TBS Education will host the 3rd edition of the international workshop Innovation, Culture and Tourism on March 15 and 16, 2023 on its campus in Toulouse, France.

Discover the latest innovations in the Culture & Tourism industry in a high-profile international workshop on November 25 & 26, 2020. The workshop is co-organized by the CREGO Research Center in Business and Management Sciences and the TBS Master of Science in Management of Cultural and Creative Activities.

Download the call for papers (English version)

More infos on : https://www.tbs-education.com/

Début :